هتل ابن بتوته گیت دبی
نوشته شده توسط : تینا

هتل ابن بتوته گیت دبی از هتلهای 5 ستاره لوکس دبی می باشد که در مرکز شهر دبی و در محیطی بسیار شیک و مدرن و مجلل واقع شده است . این هتل شامل 396 اتاق بزرگ و مدرن می باشد که در طراحی آن از دکوراسیون مراکشی الهام گرفته شده و دارای حمامی فوق العاده زیبا و مجهز می باشد که کامل ترین خدمات را به میهمانان تور لحظه آخری دبی ارائه می کند . این هتل 5 ستاره دارای سرویس رایگان به منطقه پالم که در ساحل جمیرا و همچنین مرکز خرید ابن بتوته که در کنار آن واقع شده است می باشد.از هتل ابن بتوته گیت ، با 35 دقیقه پیاده روی به فرودگاه بین المللی دبی خواهید رسید و همچنین فاصله مرکز خرید دبی مارینا نیز تا هتل 10 دقیقه می باشد .

هتل ابن بتوته گیت از نظر امکانات و سرویس دهی بی نظیر بوده و خدمات بی شماری به گردشگران تور دبی ارائه می کند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماساژ ، استخر 4 فصل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سالن بدنسازی ، زمین گلف ، سرویس نگه داری از کودک ، گیم نت ، کلوپ با DJ ، بوفه ، 7 رستوران متنوع ، آرایشگاه ، فروشگاه ، منوهایی رژیمی ، دستگاه خودپرداز , فروشگاههای متعدد , صرافي , اتاق جلسه کاملا مجهز برای افرادی که قصد سفر اداری تجاری به دبی را در تور دبی آذر 95 دارند.

 

 





:: برچسب‌ها: هتل ابن بتوته گیت دبی,هتلهای معروف دبی,رزرو هتل در دبی,هتلهای زیبا و ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: